Bebeğim 26 haftalık doğdu. Suan düzeltilmişi 2 ay 18 günlük. 6 gün kaka yapmadı, 7.gün poposunu zeytinyağı ve sondayla uyarınca yaptı. Suan tekrar 4 gündür yapmıyor. Kulak çöpü ve zeytinyağıyla da uyardım, zeytinyağı da içirdim. Başka ne yapabilirim bilmiyorum. Fazla da uyarmak zararlıymış biliyorum. Önerisi olan var mı ?