Purpura26 3.5 aylık kızlar. Acaba bebekler neden böyle sesler çıkarır. Sıkılıyor mu? Sinirleniyor mu? Ya da hiç sebebi yok mu 😃 https://go.4vio.com/49d38sm
Purpura26 ElaZeyAras Agulamaya başladı mı diye soruyorlar hep. Ben de agu agu dicek diye bekliyorum 😃 acaba mutluyken mi çıkarıyorlar bu sesleri
ElaZeyAras Purpura26 evet mutluyken çıkarıyorlar hatta onunla konuştuğumuzda sesini yükseltiyor daha çok mutlu oluyor sesini duyduğu zaman 😅