32 günlük bir oğlum var kilosu boyu gayet iyi ama yaklaşık 2-3 gündür içtiği sütün sanki tamamını geri kusuyor gibime geliyor. Peynir kesigi gibi değil emzirdikten hemen sonra geri geliyor ve bu beni üzüyor herkes fazlasıdır diyor ama sanki içtiğinin tamamını kusuyor gibi.. Doktora sordum devam ederse tahlil yapmamız gerekebilir dedi kilo kontrolüne baslicaz başına gelen var mi ? Ne olabilir fikirlerinize ihtiyacım var ..