Pelinxx dün bunla ilgili tavsiye vermiştim post açmıştım ama sağolsun adminler sildi🤦🏼♀️
bebeğim 2.5 aylık. Bu aydaki bebekler iki uyku arası 1 saat uyanık kalmalı, en fazla 1.5 saat kalmalı.( ki ona 1.5 saat tutmuyorum yoksa uyuyamıyor) Eğer daha fazla uyanık kalırsa uykuya geçemiyorlar ve dalamıyorlar. 10 dk sonra uyanıyorlar. O yüzden siz uyandırmayın. Sabah uyandı. Acıkmışsa emzirin kaç dk sürüyor bilmiyorum. Bizim yarım saat sürüyor emmemiz. Yarım saatte öyle oyun oynuyoruz oyalıyorum. Sonra odaya götürüp uyutuyorum. Gerekirse yarım saat ayağımda sallıyorum. Uyuyor. Ve her uyku en az 45 dk olmalı, öncesinde uyanırsa tekrar sallıyorum 45 dk - 1 saate falan tamamlıyorum.hatta bazen 1.5 saat uyuduğu bile oluyor, Sonra tekrar aynı döngü, böylece gündüz 4 uykuyu çok rahat yapıyor. Akşamda normalde 8 de gece uykusuna yatırıyorum, duruma göre bazen 9 da oluyo. Gündüz uzun uyuduysa falan. 5. Aya kadar böyle anlattığım gibi devam edin. İlk 1-2 gün zorlar belki ama sonra alışıyo. Sizde rahat edersiniz bebekte. Uyku uykunun mayasıdır derler. Bir uykuyu atlatlarsa hepsi mahfoluyor