Kızlar bebeğim 2 aylık ama 3 hafta erken doğdu, çok gazı var ve kaka yapamıyor, o yüzden hep huysuz ıkınıyor falan, uyuturken kucağıma alıp poposuna pış pış yapıyorum ama alışırmı böyle uyumaya, sonra alıp yüzüstü yatırıyorum. Kucağımda hafif sallıyorum tabi bazen de. Sallanarak kucakta falan uyumaya alışmasın istiyorum ama erkenmi daha bilemedim