Bugün karantinada 4. hastalıkta 5. günüm. Hastalığın ikinci gününden itibaren göğüslerim bomboş. Bebeğimi maskeyle emziriyorum, yavrum çektirip duruyor. Azıcık bir taraftan azıcık da diğer taraftan süt getirebiliyor. Mamayı da asla kabul ettiremedik. Karnının yarısından çoğu boş da olsa içmiyor. Benimle aynı durumu yaşayan oldu mu? Bebeğim 3 aylık bu arada.