2,5 ay sonra kızımın ilk yaş günü. Bu yüzden hatıra da kalması açısından evde aile arasında (babanne dedeler , anane teyzeler dayı amca vs) kutlamak istiyoruz. Bende şimdiden kıyafet ne giydirsem diye düşünüyorum elimde para da varken çünkü o zaman süslü pastaydı o ay zaten masraflı olacak biraz. Çok şatafatlı mı alsam ilk yaş günü diyorum ama bir yandan da bir gün giyer o zaman birdaha giyemez çabuk büyüyor en azından kışın da evde giysin diyorum ve daha sade elbise bakıyorum tunik gibi. Aklım çok karışık. Yardımcı olur musunuz. civil de aşağıdaki resimdekiler var. Siz nasıl buldunuz ? Tuniği ben beğendim , beline de kemer takarım diye düşündüm. etekli elbiseyi eşim beğendi. Tuniğe uygun ayakkabımız var diğerine yok bir de ayakkabı almam gerekecek. Sizce hangisi ? Ya da başka fikirlere de açığım.

