Geçen hafta oğlum ishal oldu, aynı gece ateşlenmeye başladı. Doktor çok önemli değil diyerek probiyotik ve ateş düşürücü vererek eve yolladı. Tabi ne ishal kesildi ne ateş düştü. 2 gün sonra ısrarlarım sonucu oğluma kovid testi yaptırdım ve bingo! Pozitif çıktı. Yavrum tam 1 hafta hastanelerde ishal, ateş ve öksürükle boğuştu. İshal yüzünden poposunda kanayan pişik de cabası 😔
Sizden ricam yavrularınızda bu semptomlar varsa mutlaka test isteyin, onların inisiyatifine bırakmayın.
Herkese sağlıklı günler diliyorum..