ıyı geceler kızlar sıze bu aralar cok aldığım eleştiriden bahsetmek istiyorum 22 aylık kızım var mesela 10 da uyansa 3 te uyutuyorum 2,3 bazen 4 saat uyuyo 6 yada 7 de kalkıncada 12 de uyuyoz hep bırlıkte kızımı cok mu uyutuyorum ama uyumak ıstemese uyumaz mesela 8 de uyandırmk ıstesem aglıyo huysuz oluyo bu kez de kendı keyfı gelınce uyanınca daha neselı oluyo uzman anneler bunun oluru dogrusu nedır ?