Kızlar bebeğim dün üç defa kakasını yaptı. Zaten normalde cıvık yapardı ondan tedirgin olmadım kokmuyor şu anlık kakası . Ama kusması çok var dünden beri. Ben rotavirüs olmasından korkuyorum. Evham mı yapıyorum anlamadım. İlerler mi aceba saha başlangıcında mıyız pimpiriklendim şimdi. Doktor için erken mi olur bilemedim. Normalde bir kez kaka yapardı üç kez cıvık kokusuz yaptı ve kusmada var. Geçirenler için merak ediyorum başlangıcı böyle mi oluyor