Maral_sultan Bayanlar merhaba 16 gün önce sezeryanla doğum yaptım şuan çok kötü ağrım var normal mi Acaba biraz moralim de bozuk
Seuety normal canım daha yeni doğum yapmışsın ama benimki valla 13 ay önce doğum yaptım hala ağrıyor bende mi sorun var anlamdım 😏 Bu aralar doktora gidecegim bende
Dorukhan_33 8 ay oldu arada sırada ağrım olur normal seninki de daha yeni Doğum yapmışsın kendini çok zorlama