Aynı sorunu bende yaşadım kuzum bizde kırk günlüğüz ,sakın biberon verme ya şırıngaya devam et yada kaşık biberon al ,asla pes etme sürekli dene benim problemim yanlış tutuştanmış şimdi gayet güzel emiyor ama çok denedim ben çok ağladı sakinleştirdim denedim farklı pozisyonlarda denedim en sonunda son bir haftadır tutuyor ,eğer sütün geldiyse sağ ver ilk süt çok önemli omu alması lazım bebeğinin ,ister istemez bozuluyor insanın morali Benim sol göğsümü hala almıyor mesela