fatma_6141 evet geçiyor ama zor zamanlar gerçekten büyük oğlum da çok uzun süre uyku sorunu yaşadık 2 yaşına yakın düzeldi tam düzeldi derken kardeşi oldu şimdi yine aynı ama her gün aynı saatte uyanıp kivranmasi beni endişelendirdi. Gece çok sık beslenmiyor zaten9 gibi mama içip yatıyor gece 2-3 gibi içiyor bide sabah 6-7 gibi uyanınca