Merhaba. Bebeğim şu an 3,5 aylık ve emmeden uyumuyor gündüzleride sadece kucakta uyuyor yatağına koyunca uyanıyor. 2 saat boyunca uyusun diye göğsüm açık halde aynı yerimde kucağımda oturuyorum. Ayrıca emzik, biberon tutmuyoruz. Aralık ayı son haftası işe dönüş yapacağım. Bebeğim 5 aylık olacak ve babaannesi bakacak. Aklım sürekli orada takılı kalıyor acaba nasıl uyuyacak? Çok ağlayacak mı? Ben yokken süt yetecek mi? Deneyimli annelerin elbet çözüm yolları verebilecek tavsiyeleri vardır yardımcı olursanız çok sevinirim😊