Kızım 15 aya girdi fakat çok a sosyal oldu maalesef evde sadece beni ve babasını görüyor dedesini anneannesini gördüğünde bile çığlık kuyamet ağlıyor asla kucaklarına gitmez bırakın kucağa gitmeyi uzaktan bile sevseler hemen başını çeviriyor mızırdanmaya başlıyor doktora götürdüm doktor kendi akranlarıyla bir araya getirin dedi ama ne komsularımda ne cevremde bebek cocuk olan yok oyun gruplarına götüreyim dedim ama en erken kaçıncı ayda alıyorlar bilginiz varmı