Kızlar 2 buçuk yaşında oğlum var. Lazımdık aldım ama üstüne oturmuyor hatta pantalonu çıkarınca ağlıyor çıkarma diye. Ne yapacam bilmiyorum sinirleniyorum kendimi tutamıyorum bazen bağırıyorum kızıyorum 🤦♀️ Kaka demesini şiş demesini de biliyor ne yapmam lazım ? Bana yardımcı olur musunuz ? Püf noktalarını sözlermisiniz ? Kaç defa picamasını çıkardım ama altına yapıyor şişini 🤦♀️