Bebeğim 1ay 27 günlük gece saat 11 ve 2 araları çok huzursuz sebepsiz yere çığlık atarak ağlıyo susturamıyorum tam susuyo tekrar başlıyor,anneler bebeğim neden böyle normal mi çığlık atarak ağlaması gaz sancısı böyle etkiler mi bir yerimi ağrıyo acaba daha Çarşamba gittik doktor normal dedi muayenelerini yaptı gazlı bir bebek oğlum ama bana hiç normal gibi gelmiyor sanki bir yeri ağrıyo ama hep mi gece anlam veremiyorum kolik bebeği olan anneler sizlerde mi böylesiniz normal mi? Bebeğim ağladıkca çok üzülüyorum yardımcı olursanız sevinirim