aysenurkerem Bugün 2. Ay aşımız vardı aynı zamanda rota yapıldı. Aşı sonrası uyku hali yaşayan var mı ? Açılan diğer postlara baktım aşı hariç yazan olmamış
Fullmoon aysenurkerem benim bebeğimde de uyku yapmıştı. Sürekli uyumuştu. Ama rotayı 3 de yapmıştık biz. Kontrol edin ateşini falan. Uyusun. Bi problem yok bnce
annesininoglusu aysenurkerem bizde de aynı etkiyi yarattı, sürekli uyuyo oğlum. Kucağımdan inince de ağlıyo. Atletle duruyo şu an, yarım saatte bir ateşini ölçüyorum fazla evhamlıyım. Umarım sorunsuz atlatırız 🙏🏼
TugceSenelKavak aysenurkerem bende 2. Ay aşıları ile rotavirüs aşısını beraber yaptırmıştım. Sadece o gün ciddi bir uyku hali vardı. Saat başı da ateş kontrolü yaptım. 37.5 geçtikçe 4 saatte bir calpol verdim bir çay kaşığı. Ertesi gün düzelmişti. Ama benimkinin 3 gün kusma sorunu oldu fışkırır tarzda. Rotavirüs aşısındandı sanırım.
aysenurkerem Fullmoon ateşi 35.8 -36.0 arasında koltuk altından ölçüyorum. Emzirdim hafif araladı gözlerini kapattı anlamadım bende
aysenurkerem Ecelila uyanık olduğu zaman dilimleri olurdu, bende pek anlam veremedim. Bugün doktora gittiğimizde rota için iyiydi 4-5 gibi eve geldik emzirdim ve uyudu. Sürekli kaldırmaya çalıştım araladı gözlerini kapattı emmesinde sorun yoktu halada uyuyor
Fullmoon aysenurkerem tüm gün akşam gece uyudu benmkide. Ben bi problem olduğunu düşünmemiştim. Bnce yokturda bi problem. Hatta demiştim anaa aşı dedikleri bu muymuş ne kolay demiştim. 4. Ayda gördüm 😁
aysenurkerem Fullmoon ya inşallah ♥️♥️ Normal zaman da uyanık olduğu saatler vardı ondan sormak istedim ☺️ Kaç saatte bir ateş ölçümü yapmak gerekiyor bugün 3 aşı olunca içim gitti sormayı unuttum 1-1,5 saatte bir ölçüyorum ateşini
Fullmoon aysenurkerem elinizle yoklayın gelip gidip. Şüphelenirseniz ölçün. Siziki kolay atlatıcak demektir bu inşallah. Hadi yine iyisiniz 😁😊
TugceSenelKavak Denizarya34 2 doz ve 3 doz şeklinde olan iki marka var. İki doz olanı tavsiye ediyorlar malum fiyatları baya yüksek. 2 ve 4. Aylarda ya da 3 ve 5. Aylarda yapılıyor. Ben de 2. Ayda yaptırdım şimdi 4. ayı yaptıracağım.
aysenurkerem Fullmoon biraz önce kustu desem 😖 ateşi yok elhamdulillah inşallah olmaz 🙏🙏 kusma yaşadınız mı sizde
Fullmoon aysenurkerem dördüncü ay fena geçmemişti benmde. Dün altıncı ay aşısını yaptırdım. İşte o zaman dünya kaç bucak görüyosun 😁 elleme yavruya. Uyusun 😊
aysenurkerem Fullmoon kusunca ben tedirgin oldum 😂😂😂😂 Allahım anne olmak ne zormuş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kaç saat önce aşı yapıldı yeni kustu
aysenurkerem annesininoglusu Allah’ın İzniyle sorunsuz atlatırız 🙏🙏 bende evhamlamıyorum bence biraz sakin olmalıyız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 1 saat arayla ölçüyorum bende
aysenurkerem TugceSenelKavak bence aşıların en yoğun etkisi Uyku hali gibi geldi. Aşırı uyuyor tabii ne kadar uyusada 2-3 saatte bir besliyorum. Gece uyuyakalmam inşallah
AlpBebek34 aysenurkerem rota 3 ve 5. Ay diye biliyorum neden yaptırdınız hangi marka? 2 ay açısında bizimde uyku yaptı normal ateşini kontrol er yeterli
aysenurkerem AlpBebek34 evet normalde 3. Ve 5. Ayda yapılıyor ama doktorumuz menenjit aşısını 3 doz yapacağı için bu şekilde bir aşı takvimi çıkardı bize
Denizarya34 TugceSenelKavak teşekkür ederim bizim dr muz 3. Ay da demişti 2. Ayı duyunca biz mi geç kalıyoruz dedim bilginiz için çok teşekkür ederim