Bebeğim 9 aylık olmak üzere ama bazı geceler birden ağlamaya başlıyor ve susturamıyorum gözlerinden yaş burnundan sular akıyor keyfi gelsin diye oyalıyoruz falan ama duruyor duruyor tekrar ağlıyor kaç aylıkken başladı tam kestiremiyorum ama sürekli olmuyor bazen oluyor hepte gece oluyor sabahları olmuyor başına gelen varmı tek benim çocuğum mu böyle. Öyle ağlayınca çok üzülüyorum :(