Anneler iyi geceler büyük oğlum yaklaşık 27 gün önce boğaz enfeksiyonu geçirdi antibiyotik kullandık 1 haftaya geçmişti iyileştikten 5 gün sonra tekrar öksürmeye başladı bu sefer ateş falan yok doktora gittik tekrar bu sefer buhar yazdı buharı kullandık 1 hafta geçti 5-6 gün sonra tekrar başladı pazartesi tekrar götürecem ama böyle olanınız varmı ben anlamıyorum neden böyle oluyor asla terli bırakmam terleyince hemen değiştiririm üstlerini (tabi küçüğede bulaştı oda sürekli tekrarlayan bi öksürük var onada buhar veriyoruz) evin nem oranı sıcaklığı hep olması gereken ayarda soğuk şeyler içirmem bem artık kafayı yiyecem neden böyle oluyor her yıl boğaz enfeksiyonu olurdu zaten kışa doğru ama 3. Gün bişeyi kalmazdı senede 1 kere olur geçerdi bu sefer niye böyle oldu uzun oldu kusura bakmayın 😩