Doyduklarını bilmiyorlar daha ve kendilerini en güvenli hissettikleri yerde olmak istiyorlar sürekli benim kızım da 3 aya kadar aynı durumdaydı sürekli emmek istiyor du bıraktirirsam ağlıyor du ama 3. Aydan sonra düzeldi çok şükür bişeyler görüp anlamaya başladıktan sonra oyunlar oynamaya başladık etrafına bakinmaya başladı rahatladım