Balim55 dr browns az akışlı biberon emziğini (sadece emziğini biberon şişesini değil) bebeğin ağzına koyuyordum onu bile emiyordu refleskten dolayı, azcık azcık emziğe hazırladığım mamayı döküyordum içiyordu doktor bana biberonun ağırlığı bile çenesine basınç yapar anne memesi gibi değil bebek bunu anlar falan dedi diye böyle saçma bir yöntemle denedim bir süre bu arada uykuda falan beni de emmeye başladı sonra onu bıraktırdım 4 aylık olunca hep kaşıkla yedirdim öğrendi zaten ağzını açarak yiyebiliyor