Benimde başıma geldi kızım şuan 2 bucuk aylik 1 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu ya 7 gün iğne tedavisi yâda hastanede yatıcak dedi iğne yazdı ama benim kızına alerji yapti 10 gün hastanede kaldık antibiyotik tedavisi uğurlandı çok geçmiş olsun ıslak mendili yıka ve 2 elinle açıp iç tarafını temizle her defasında