5 Ay 19 günlük bebeğimde ökrüsük var ve şiddetli 4. Ayın başında başladı doktorumuz macrol şurubunu verdi bronşiolit dedi geçer gibi oldu arada öksüyodu 2 gündür boğulcak gibi öksüyo gözleri kızarıyo buhar veriyorum ama geçmiyo yaşayanız varsa yardım eder misiniz napabilirim ???😞😞