Ybksln ben ilk başlarda öğünü akşam öğlen diye vermedim vereceğim şeyi yapıyordum sürekli teklif ediyordum ne zaman yemek isterse genelde ne tam ac ne tam tok olduğu zamanların harici denedim, su an 10 aylık kahvalti yapıyor başka öğün yapıyorum ogleye doğru arada meyve veriyorum derken derken geçiyor