Kelebek88 bizde de oldu aynı aylarda uzmana götürdük ilaç verdi antibiyotik ve prebiyotik içime sinmedi prof.a götürdüm ilaçları hemen kes dedi rotanın ilaçlı tedavisi yok maalesef ilerleyip ishali artarsa sadece serum veriliyor bebege sıvı takviyesi bu yüzden bol bol emzir ve hijyene cok ama cok dikkat et ben ellerimi sürekli yıkadım alt açma bezlerini değiştirip durdum bir ay içinde geçiyor ve kimseyle temas ettirmemeye çalış öpme öptürme