Bebeğim 3 aylık ilk günden beri meme reddi yaşıyoruz sağıp verdim ilk zamanlar 2 göğsümden 50 cc çıkıyordu şimdi 2 göğsümden 10 cc anca çıkıyor :( Anne çayı,dereotu,irmik helvası, rezene, tahin vs bunların hepsini denedim fayda yok. Sütüm kesildi diyip sağmayı bırakmalımıyım yoksa varmıdır çoğaltmanın bi yolu fikirlerinize ihtiyacım var çok üzülüyorum