Merhaba arkadaşlar, özel. Metro hastanesinde dogum yaptım. Fakat hastanenin çocuk hastalıkları bölümünu pek beğenmedim. Sıra bekleme olayi ve Doktorları pek cazip gelmedi. Adanada çocuk doktoru arıyorum. Sehir hastanesini de düşünüyorum, doktorlar hakkında bir fikrim yok. Önerilerinizi ekliyorum.