Kızlar 2 gün önce post açmıştım. Bebeğimde mama reddi yaşıyorum diye. 6.ayında 2 numara mamaya geçmiştim. Sonra burdaki tavsiyeler ile tekrar 1 numara aldım. Onu içti. Fakat ertesi gün yine reddetti. Halen çok zor 30 cc veriyorum. Kaşık mamaları yiyor ama. Artık ek gıdaya tamamenmi geçmeliyim. Onlarda red yaşamıyorum. Bugün mesela mamayı reddedince saat 17:30 da kaşık mama yaptım devam sütü ile onu yedi. Üzerine 30 cc mama içti. Bu saat olmuş mama hazırlayıp geliyorum yok içmiyo. Kaç tane mama çöp oldu döküyorum sürekli. Milupa milumil varmış iştahsız mama reddi olan bebekler için özel. Ama asla bulamıyorum satış yapan yeri. Sadecr yurt dışı satış bulabildim. Aynı durumu yaşayan varmı. Ne yaptınız. Tamamen ek gıdayamı geçtiniz. Yada bu söylediğim mamayı temin ettiğiniz bir yer varmı ?