CerenCyln Merhaba anneler, 7,5 aylık bebeğim var. Normal doğum yaptım fakat doğumdan sonra hiç doktora gitmedim kontrol için. Yani anlayacağınız bebekti,işti derken ihmal ettim. Sizler muayenelerinizde herhangi bir sorunla karşılaştınız mı?
ikircikli_kircicegim Sezeryan oldum ama ben de gitmedim kontrole. 2,5 aylik olduk. Doktora gitmek benim için çok sorun iki çocukla. Bir sıkıntım olmadığı sürece gitmem heralde.
bade_ile_merve34 Ben de normal doğum yaotim ama Gitmedim 5 ay oldu rahim ağrım var gitmem lazım haftaya gideceğim
CerenCyln bade_ile_merve34 benim de bu hafta ara ara kasık ağrım olmaya başladı, gidince yazar mısınız? Doktorunuz ne dedi nasıl muayene etti😊
durucinar Ben gidemedim maalesef ki her sene smear testi yaptırirdim devlette doğum yapınca pandemiden ötürü gitmek istemedim erteledim ama pişmanım arada bir kasıklarıma ağrı girdiginde keşke gitsem diyorum sonra çocuklardan fırsat kalmıyor 😔
CerenCyln durucinar bence kendimize bir iyilik yapıp önümüzdeki ay muhakkak gidelim buraya da yazalım 😊