Oglumunannesiyim ben 38 olunca duşa sokup soyuyorum beziyle duruyor. Düşmezse 38,5 olunca calpol veririm. Düşmezse 39da hastaneye götürürüm. Doktorumuzla bu şekilde konuştuk ve bu şekilde uyguluyoruz. Hiç hastaneye gitmek ya da şurup vermek durumunda kalmadım aşı dışında. İçiniz el vermezse 38i görürseniz şurup verebilirsiniz siz.