Benim sütüm yetmediği için açlıktan sarılık oldu mamaya başladık şuan 2 aylik ama kullandığı mamadan soğudu gibi. Aptamil almayı düşünüyordum ama aptamil alan çocuklar sütten kesiliyomus annesinin memesini reddediyormus acaba doğruluk payı varmi ? Sonuçta anne sütü daha faydalı ama biraz gelişmesi ve rahat uyuması için geceleri veriyorum. Sizce aptamil almalı mıyım? Siz ne onerirsiniz