Merhabalar 🥰🙏🏻 Bebeğim 21 günlük anne sütü+mama ile devam ediyorum ama genelde mama verıyorum. Bebeğim mama ve anne sutunden sonra kusuyor 😞 üzülüyorum bu normal mi bir de yalancı emzik basladım ama bılmeden kusarsa emzıkten dolayı bir sorun olur mu endişeleniyorum fıkrınıze ıhtıyacım var 😞😞😞