aksam_ Selam kızlar kızım üç gündür yürüyor şükür, nasıl mutluyum nasıl duygusalım anlatamam. Sizin bebişler ne zaman başladı ?
Merve aksam_ 6,5 aylıkken emekleyip 7 aylıkken sıralayan kızım 12 aylıkken yürümüştü ☺️☺️ Çok duygusal oluyor o anlar gerçekten. Yolları hep çiçekli bahçelerden geçsin yavrularımızın inşallah ❣️🙏
_Evlatcennetkokusu_ Kızım 10 aylıkken tamamen yürüyordu birde minyondu herkes şaşırırdı maşallah diyelim bebeklerimize konusmasi da 1.5 yaşında bıcır bıcır konuşurdu