Merve ya ben aslında başta geçer dedim, hemşireyim hastalardan bildiğim için normal diye düşündüm doktorlarda üstüne düşmeyince geçer diye düşündüm. Ama hala geçmeyince bayağı bi tedirgin olduk. Çok teşekkür ederim gerekirse çocuk cerrahiyle de görüşürüm dediğiniz gibi🙏🏻🤗