Kitabın yazarı Abdullah Şevki
Kitabın adı Zümrüt apartmanı
Arkdaşlar bilmiyorum bununla ilgili yazı açıldı mı ama internette gören görmüştür Sabah okudum tüylerim diken diken oldu 😞 bir yazar nasıl böyle dökebilir satırlara hadi o döktü o yayın evi nasıl yayımlar bu kitabı nasıl izin verirler Sizden ricam Cimere şikayet etmeniz duyarlı olalım lütfen 🙏🏻 Sabahtan beri ulaşabildiğim mesaj atabildiğim herkese yazdım böyle pislikler olmamalı bu dünya da çok korkuyorum kızıma bişe olur diye daha 5 aylık anneyim ama utanıyorum bu dünyaya bebeğimi getirdiğim için 😞