9 aylık oğlum var yatağında yatamıyor çok dönmeye başladı geceleri sabaha kadar 180 derece falan dönüyordur kendi çift kişilik yatağımızda yatırmaya başladık etrafına yastıklar koyup yükselterek düşmemesi için Bende yerde yatıyorum eşim oturma odasında bu süreç geçicimidir yoksa yatağına alışırmı yada daha geniş bi yatak almalımıyım bu konu da tecrübeli anneler yardım