Fhmasyslt ben isim koyarken düşündüm dedim neden herkes kadın ismi koyuyor illa temizliği yapan kadın mı olmak zorunda? Bari robotu erkek olsun be dedim ve Pertev koydum adını 😀 gel şurayı da süpür oğlum diyorum çalıştıracağım zaman. İçimdeki feminizmi bastırıyorum işte 😀