Derya_emrah_Alp çişine bak canm koyu sarı ise ver iki kaşık bende her gün vermiyorum anne sütünün %90 ı sıymuş ve emerken önce berrak bir sıvı geliyor farkettiysen önsüt yani bebeğin susuzluğunu gideren kısım, daha snra beyaz süt geliyor ve bebekte onunla doyuyor diye biliyorum. Ama ben bi meme bi mama verdiğim için bebeğimin çiş rengine göre eğer çok sarı ise iki kaşık ılık su veriyorum su dan bişey olmaz midesini suyla doldurmadıkça.. ağzını ıslayın yeter bence:)