Ayse15 Arkadaşlar geceleri sütüm yetmediği için mama vermek istiyorum bimden mama aldim icmedi nedendir vede hangi mamayi önerirsiniz
Ikrazumra19 Ayse15 ben 2 cocuguma aptamil kullandim hala kullaniyorum bim mamasi ile ilgili cok sekerli oldugunu duymustum bi ara toplatilmaya filan baslanmis ama sonra ne olmus bilmiyorum
Zeyd-sevilay Ayse15 evet benim bebeğimde 5buçuk aylık sadece geceleri vericem bende süt azalıyo geceleri çünkü onun için aptamil alıcam
Biricigimmm Ayse15 aptamil sanci yapmisti bebegimde bebelac gold severek icmisti ikiside guzel marka hangisi iyi gelirse bebeginize onu verirsiniz
_YanakReisinAnnesii Ayse15 sma optipro kullaniyorum doğduğu günden beri çok memnunum bir sorun yaşamadık kilo alımı da güzel
Htcyksl33 Canım söz konusu bebeklerse kaliteden kaçma derim öyle marketten filan değil eczaneden aptamil almalısın sağlıklı olanı bu
motherlove Zeyd-sevilay bence hiç mama işine bulaşmayın derim anne sütü verdiyseniz onunla devam edin zaten ek gıdaya başlayacaksınız
Zeyd-sevilay Zeyd-sevilay evet doğru söylüyorsunuz aslında tereddüt de ediyorum versemmi diye ama gece ek gıda veremem ki ne vereyim uykuda uyanınca hiç değilse biberon da uyurken de içer karnı doyar uyur
Biricigimmm Ayse15 bebelac gold dene derim benim bebegim mamayla arasi hic olmadi turkiye geldigimde iki markayida denedm bebelac gold cok severek icti
motherlove Zeyd-sevilay onu bilmiyorum ama verecekseniz de sadece gece verin çünkü ben verdim pişman oldum bebeğim meme reddi yapıyor emmiyor sadece gece uykularında emiyor. Zaten bebeğiniz biraz daha büyüse gece uyumadan önce bişeyler yedirip yatırırdınız tok tutardı onu