KereMini1 Merhaba hanimlar dun sacima ombre yaptirdim ama sarilarda kizillik var bariz. Kuaforde anlamadim eve gelince bariz kizil sari. Ne yapilabilir yardim edebilir misiniz?
KereMini1 Elizduru oda her sacta farkli etki gosterebiliyormus baktim birinin saci mor olmua birinin saci dalgali gario bi rwnk olmua ondan da cekindim aimdi
Krdlnn-1 KereMini1 kuaföre göre değişiyor dorelik bırakabiliyorlar. Mor şampuan öneririm ama diplerinize sürmeyin sadece sarı olan yere kadar uçlarına
EtiPetito KereMini1 bariz kızıllığı mor şampuan düzeltmez. Kuaföre gidin düzeltmesini isteyin mecbur yapacak
Elfydr KereMini1 tam acmadiklari için oluyor kızıllik . Kuaförün düzeltmesi gerekiyor..Ne şampuan nede başka birsey çözmez. Ama dikkatli olun düzelteyim derken yakmasın saçınızı.
Eternity KereMini1 Mor sampuan platine yakın açık sarılarda etki ediyor, kızıllık olan koyu yerlere etki etmez, açık yerler grileşirken kızıllıklar koyu yerde kalır saçma sapan bir hal alır. Kuaförünüze gidin düzeltsinler cila atsınlar
Elfydr KereMini1 aynı şey benim.basima da geldiği için yazdım. Ayni kuaföre gitmeye cesaret edemedim başka birine gittim yakmadan açtı saçımı cok şükür. Ama biraz yıpratıyor . Bakım vs yaparak kurtarmaya çalışıyorum
Esrans KereMini1 mor şampuan hikaye ya saçları doğru düzgün boyasa kızıllık olmaz mor şampuan nötr yapıyor rengi her zaman kullanılmaz saçı sert yapıyor şampuan ile karıştırıp uygulanıyor ama gereksiz
DenizSerap Esrans ashley joy mor şampuan harika yağıyor yumuşacık onu kullanıyorum haftada 2 kez 5 dk .
DenizSerap Kesinlikle mor şampuan ama kuaför hatası bariz belli. Bu kızıllık renk solması 3 ay da falan olur genelde.
Selvigorele DenizSerap canımm mor şampuanı ben 40 dk bekletiyorum mükemmel oluyor loreal Paris’in. Baya buzul sarı gri gibi oluyor zamanla tekrar sarıya dönüyor ama daha uzun süre kalıcı oluyor tavsiye ederim asla zarar vermiyor
DenizSerap Selvigorele bitince bir de onu deneyeyim ama sertleştirmeyen yumuşacık yapan bir mor şampuan öyle değil mi?