mustafayamaninannesi Hangisi daha rahat acaba travel var bizde memnunuz ama tek bi yere çıkmam zor oluyor arabanın bagajında da çok yer tutuyor kabin tipler hoşuma gidiyor aslında ama sanki çocuk katlanacakmış gibi de gelmiyor değil içindeyken
Seyma_29_ mustafayamaninannesi ben travel sistemden sonra baston aldım şuan çok rahatım kimseye ihtiyacım yok tek çıkarabiliyor açıp kapıyorum. En önemliside yer kaplamıyor istediğim heryere rahat girip çıkıyırum
Omerasaf1 mustafayamaninannesi canım bende kabin kullanıyorum.bagajda az yer kaplıyor indirip kaldırması kolay ve pratik çok memnum
bikerem mustafayamaninannesi gecen hafta hamilton marka aldim. Travel ve baston olan chicco liteway plus kullaniyorfum. Bu hamilton tam gezmelik,otomatik katlanoyor hafif,canta gibi tasiniyor,tam yatarli falan cok begendim( 1 kere kullandim😁)
mustafayamaninannesi Opticanmom peki tavsiye ettiğiniz marka varmı acaba teşekkür ederim cevabınız için
mustafayamaninannesi Seyma_29_ bastonda ne bilim yine sanki yer tutacak gibi bagajda uzun olduğu için bilemedim ondan sorayım dedim size markası ne bastonunuzun
Opticanmom mustafayamaninannesi yoyababy kullanıyorum zaman zaman indirimleri de oluyur keşke en başta kesfetmis olsaydım travel sistem yerine bu markanın daha üst modelini alırdım dedigm çok oldu
Seyma_29_ mustafayamaninannesi bana göre bagajda kapladığı alan ideal travel sistemi sığdıramazken baston rahat sığdı bagaja özellikle tatilde büyük avantaj oldu. Benim kullandığım rocket baby plus e bebekten almıştım
mustafayamaninannesi Seyma_29_ teşekkür ederim çok hantal Tommy baby bizim travel sürüşü vs mükemmel ama şu yer kaplama olayı ve ağır oluşu kötü
Lilaseker mustafayamaninannesi kesinliklr baston al kabin tıpi çok hantal baston çok rahat tek başına bile rahat binsekilde gidersin hemde hafif kullanışlı Chicco nün lityvay 3 modelini kullanıyorum doğum yaptığımdan beri çok rahat hem yatar pozisyonda geliyor tavsiye ederim çok güzel al pişman olmazsın
mustafayamaninannesi Lilaseker bak gene kafam karıştı baston mu kabin mi diye kız 😂😂 dediğini de incelicem
Koalina Lilaseker Hiç hantal değil Çocuğuma yaptığım en mantıklı alışveriş kabin boy araba almaktı çok hafif ege turu yaptım onunlada bu sene 😌
Eylusunannesiii Lilaseker kabin mi hantalll😳 ben soookk bir elimle kizim kucagimdayken diger elimle katlayip arabama koyabiliyorum o kadar hafif ki carsida kac kisi tarafindan durdurulup arabamizin markasi soruldu hafifligi herkesin dikkatini cekiyor valla manevrasi falan müthiş.
-_-hUysUzvetatlikadin mustafayamaninannesi kesinlikle baston kabin tipi derim . Hem hafif hem çok pratik doğduğundan beri kullanıyorum. Düşün çocuğum içindeyken üç kat çıkarabiliyorum rahatlıkla(benim kilom45 öyle güçlü kuvvetli değilim yani) o yüzden tavsiye ederim. Hem benim kullandığım tamamen yatabiliyor ilk zamanlarda öyle kullandım
-_-hUysUzvetatlikadin -_-hUysUzvetatlikadin baston ama kabin boy demek istedim yani katlanınca baya az yer kaplıyor
mustafayamaninannesi -_-hUysUzvetatlikadin ya en başta bilemedim işte travel aldık aslında memnunum dediğim gibi sürüşü konforu mükemmel bi araba ama bu katlanma olayları beni benden alıyor canım mesela arabamız sedan bi araç arkada sandalyelerimiz var bi kaç bişey daha eşim diyor bebeğin oturduğu yeri sığdıramadım en basitinden nasıl sığmıyor ya dedim zorlasam olur belki ama uğraşmadım diyor e şehir içi gezerken hemen şipşak araçtan indir kur bi araba değil malesef geniş oturma yeri bizle beraber arka koltukta seyehat ediyor mesela 😂😂
aslbaybars mustafayamaninannesi ben çevremden araştırıp bebeğim doğar doğmaz direk baston aldım . Çok memnunum hem az yer kaplıyor hem tek elle kapanabiliyor. Çok hafif ve tamamen yatabiliyor. şuan bebeğim 15 aylık hala kullanıyoruz ve bir sıkıntı yaşamadık
mustafayamaninannesi aslbaybars bastonlar da ne bilim bana sanki kışlık araba gibi gelmiyor çok gerçi kabin tipleri de öyle üşür diyorum nedense sanki Bursa’ya kışın lapa lapa kar yağıyor sürekli sokakta geziyoruz da 😂😂