beyazkelebegim Kuzeybabyy 25moonlight2021 şimdi bana günde 2 defa diye yazılmış birde 0,5 ml diyor sizde de böyle mi
Kuzeybabyy beyazkelebegim yok yok günde bir kere ben o çubuga çektiyorum göz kararı kaşığa damlatıyorum oğlum on kg on damla
balyanakannesiiiii beyazkelebegim 6 kilo ise 6 7 kg ise 7 damla olcak şekilde veriliyor damla hesabı günde bir kere emzirmeden 30-45 dk önce veya sonra daha iyi olur dedi doktorum bide
beyazkelebegim balyanakannesiiiii hiç bana bunları demediler. İyi ki yazmışım bak buraya. Şimdi benim kızım 7900 kg ozman 8 damla vereyim günde bi kere olucak şekilde değil mi
balyanakannesiiiii Gltn ben sağlık ocagının verdikleri hiçbişeyi almıyorum aşırı kabızlık vs şikayetler oluyor doktoruma danışıp onun önersinde bunu aldık ve çok memnunum kabızlık vs yapmadı bizde
balyanakannesiiiii beyazkelebegim aynen canım 7 verip 1-2 hafta sonra 8 e de geçebilirsin bana doktorum sütle birlikte alındıgında emilim olmaz dedi o yüzden mutlaka emzirme ile arasında 30-45 dk olsun demişti günde bir defa veriliyor