7 aylık bebegimle kovid geçiriyoruz, gerçi ona test yapılmadı ama ondada olduğunu dusunuyorum , benim pozitif cıktı, bebegimde birkaç gün uyumadı hiç atesi vardı, calpol içirerek atlattıj onu sonra öksürük basladı suandada prospan surup aldım onu içiriyorum , bunsekilde atlatmaya calısıyoruz sizin bebeginiz büyük bilmiyorum belki surup vs yazar doktor