Yaşamayan yoktur malesef birkaç ay bu çikeyi çekeceksiniz her 10 dakikada bir kendini uyandırır tekrar pozisyon verirdim uykuya dalamıyodu dönüp uyandırıyodu kendini , 7.aya girdik hala aynı ama azaldı bir tık daha alışıyo dönse bile dalıyo uykuya zaman gerek , 4.aydan beri ben o çileyi çekiyorum