Birtosbikannesi1 Kızlar bebeğine ilik biyopsi yapılan var mı ya nasıl oldu sonrasında ağrısı oldu mu nerde yaptırdınız ??
Nazanelisa Birtosbikannesi1 benim yapıldı uyutuyorlar sonrasında 3-4 saat sonra ayaktaydı yarınbaygın gibiydi hala takibimiz sürüyor allah kolaylık versin içini rahat tut
Birtosbikannesi1 Nazanelisa tesekkur ederim sizede cok gecmis olsun. Sizden ne için aldilar ne kadarlık bebeğimiz?
Birtosbikannesi1 Oznuryunus kan değerlerinde sıkıntı var nötrofil diye bi değer. Düşük çıkıyor ve ilik bakılması gerekiyormus.
Birtosbikannesi1 Hbbsnnplt 450lere kadar düştüğü oldu 3 gün önce 900dü. 6 hafta takip edildi yükselme olmadigi icin biyopsi sart dedi dr.