Kızlar 8 aylık kızım sürekligeceleri uyanıp mana emimip tekrar uyuyordu yani 1 saair 2 saat uyur uyanırdı ama şu kac gundür hada sıklaştı hele şuan 10 dakkada bir uykuda aglıyor bir yerimi agrıyor acaba alt dişleride cıktı gündüzde iyi ama cok kotuyum ya uykuya ölüyorum resmen