Tazeanne35 onun için önce bulunduğun ilçenin kaymakamlığından sosyal destek biriminden form alacaksın o formu doldurup bulunduğun ilin aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne vereceksin ben temmuzda doğum yaptım Eylül de başvurdum kasimin 26 sindan sonra PTT den çekebilirsiniz dedi ordaki personel, eğer yapamazsan 187 yi arayıp ogrenebilirsin