Aselask34 Seuety benim kızımda 1 yaşında.(anne-baba-dede-anneanne-gel-hav-miyav -meme)dışında bi kelimesi yok herşeyi ııh ııh diye işeret edip ister artı 12 ay 18 günlük hala yürümüyo😄her bebeğin gelişimi farklı ben bi sorun görmüyorum
Aselask34 Seuety çok normal 😄hepsinin gelişimleri farklı biri erken yürüyor diğeri erken konuşuyor gibi Allah yavrularımıza sağlık versin diğer herşey vakti gelince olur🌸
Rosaa Seuety bitti ,gitti ,düştü, üşüdü, anne baba mama , meme ama bunların üç dört tanesini biz demeden diyor diğerlerini biz söyleyince tekrarlıyor düşün yani