Evet erken konuşmak için ama geneli böyle mi merak ediyorum mesela şuan köpek demeze hav hav der kedi demez minav minav koyun a mee der bide kısa kelimeler i var mesela aç…anne .baba.nene.dede..gell..ebrar arkadaşı vardır ebaar diye seslenir onu görünce .kargaya kaga der horoz sesi duyunca horoz sesi çıkartır ..mam mam der yemek ister yanj .. birşey isterse mutfaktan anne munu munu der gösterir.siznde böyle mi yoksa DHA fazlası varmı öyle ikili Kelime falan Yok bizde 🤷